علی ذبیحی

بررسی علت کم انگیزگی برخی مدیران شهری و تمایل برای مهاجرت به سایر شهرها، ضرورت توجه بیشتر به تزئین و شاداب سازی چهره شهر در نیمه شعبان و تعیین تکلیف مدیریت سازمان حمل و نقل ریلی سه محور تذکر علی ذبیحی عضو شورای اسلامی شهر به شهرداری این کلانشهر بوده است.

به گزارش کرج امروز، علی ذبیحی عضو شورای اسلامی شهر طی سخنانی در چهل و چهارمین جلسه رسمی این شورا، خواهان آسیب شناسی و کشف علل مهاجرت مدیران شهرداری از این شهر به شهرها و استان‌های همجوار شد و گفت: چرا امروز مدیران انگیزه‌ای برای کار ندارند و مستمر با مهاجرت این افراد مواجه هستیم؟

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید روی کار خود تمرکز کافی داشته باشند، اذعان کرد: برای مثال درباره قطار شهری که یکی از مهمترین و ضروری‌ترین پروژه‌های شهر کرج است، باید مدیری به کار گرفته شود که از تمرکز لازم برای پیگیری امور برخوردار باشد؛ اما این امر درباره مدیر فعلی سازمان مذکور به جهت داشتن دو پست محقق نیست.

برای مثال درباره قطار شهری که یکی از مهمترین و ضروری‌ترین پروژه‌های شهر کرج است، باید مدیری به کار گرفته شود که از تمرکز لازم برای پیگیری امور برخوردار باشد؛ اما این امر درباره مدیر فعلی سازمان مذکور به جهت داشتن دو پست محقق نیست

این عضو شورای شهر کرج با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه «سال آتی با انتخاب درست و انتصابات شایسته رخدادهای مناسبی را در شهر رقم بزنیم.» تاکید کرد: حتی لحظه لحظه زمان در پروژه قطار شهری برای ما مهم و حیاتی است.

وی در بخش دیگری از گفته‌های خود به نحوه زیباسازی و آذین بندی شهر در ایام شعبانیه انتقاد کرد و یادآور شد: همانگونه که در ایام محرم شهر را سیاهپوش می‌کنیم باید در اعیاد نیز نسبت به زیباسازی و  شاداب‌سازی شهر اقدام کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =